MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 11 juli 2015

Äntligen lite välbehövlig semester!

I går var sista dagen på en vecka på jobbet.

Äntligen var det dax för semester!!
En veckas ledigt sen ska jag jobba en innan jag är ledig tre till.
Jag ska erkänna att jag hade inte orkat en enda dag till!
Så hade det inte varit min sista så hade jag fått gå och sjukskiva mig.

Väggen är nog nära nu!

Men efter en god natts sömn och få dra sig lite på morgonen, maken gjorde så gott han kunde med barnen i morse, så jag klev inte upp förrän strax efter 08.

Jag var tvungen att köra till apoteket för att hämta mat till Alma, innan maken skulle iväg.

Så strax efter 9 körde jag till Laholm och apoteket för att hämta de, jag brukar ta en vagn med mig för att det är många lådor och jag kan inte bära alla.

Tur i dag att jag hade vagnen med mig, för de hade stängt av hela centrum inför stadsfesten som äger rum i dag.
Så jag fick parkera nere vid Lagan och gå upp, skulle in ett snabbt ärende och bara ha lite kakformar i affären också.

Så i dag fick jag gå igenom hela stan och in i mataffären, handla och betala och sen tillbaka till Apoteket med en tom barnvagn.

Folk undrade nog varför jag gick omkring med den tomma vagnen.

Men det var bra när jag väl kom till apoteket och löste ut 4 st stora lådor med näringsdrycker till henne.
Jag hade aldrig fått hem alla annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar