MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 11 juli 2015

En LÅÅÅNNNGGG dag!

I torsdags var det så dax att åka in till barnkliniken igen för att byta sonden.
Vi skulle testa en ny medicin som de inte testat här i Halmstad innan.

Kl 10 skulle vi vara där, men där var väldigt rörigt och de var försenade, så 11,15 fick vi komma in. 
Det nya läkemedlet gavs som nässpray. 

Efter ca 15 minuter blev hon trött och somnade i min famn, då började de med att ta bort den gamla tejpen för att kunna dra den gamla sonden.

Då vaknade hon till och blev ledsen och skrek.

Då ville jag inte vara med mer, så jag gick utanför.
Jag hörde ända ut i korridoren hur hon skrek, det skar ända in i märgen på mig.
Jag kikade in genom fönstret och såg att de inte hade lyckats och att de skulle testa igen.

Då gick jag in och sa att jag inte ville mer.
Det räckte att jag tog henne så somnade hon, stackars barn.
Sen sov hon så gott, så efter ca 40 minuter efter medicinen var given så kunde vi göra ett nytt försök och då gick det jätte bra, så nu vet vi tills nästa gång att vi kan vänta en bra stund innan vi börjar.


Men efter var det väldigt svårt att väcka henne, så vi fick stanna en bra stund.
När klockan var närmre 13 så gick jag ner på jobbet en runda, jag hade tänkt att vi skulle åka och handla innan vi åkte hem men jag hade ingen mat med mig till henne. Så vi gick och köpte en Yoggi, 
Men hon ville ändå inte vakna, hon vaknade till lite typ 5 minuter men sen somnade hon sittandes på en stol. 
Stackaren!

Så jag gick upp på barn avdelningen igen innan jag skulle åka hem, men vi fick stanna lite till. De ville se att hon vaknat ordentligt innan vi åkte hem.

Så 15,30 fick vi åka hem. 
De glömde att hon skulle vägas men efter alla dessa timmar tänkte jag inte stanna och vänta på det och ta av henne alla kläder, hon hade ju blivit ledsen igen så det fick vara.
Det blev en lång dag och inget handlande.

Jag körde och köpte sushi på vägen hem och fick handla en annan dag.

Det tar mycket på mig mentalt när vi håller på med detta, så efter maten var jag helt slut och var tvungen att gå och lägga mig.
Somnade som en klubbad och sov ca 40 minuter, hade nog kunnat sova lite till men man vill ju gärna träffa resten av familjen också innan det är dax för de andra barnen att gå och lägga sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar