MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 24 juli 2015

Mycket godis blir det!

Efter jobbet  i dag så blev det en tur till en affär.
Det vankas två st barnkalas i huset på två helger!
PHU!

Andas i en fyrkant!!!!
Nä, det ska nog gå bra, ska nog kunna överleva två timmars invasion oavsett vilket väder det är.

I alla fall, är det barnkalas så ska de ju ha godispåsar, så det skulle det handlas till.

Jag fyllde korgen full med godis i alla dess olika former och smaker.

Kom till kassan och lade upp allt på bandet och skulle betala.

Då säger han i kassan, ska det ätas mycket godis i helgen?
EH!
Ja, jag har bulimi!!!!

Nä, det svarade jag inte, men tänk om det faktiskt varit så och jag svarat det, vad skulle han då gjort?

Jag förklarade att det skulle ske lite barnkalas så det var inte till mig allt.

Oavsett så ska jag ju inte behöva förklara varför jag köper så mycket godis, de ska väl vara glada att de får sälja i stället.

Men nu är allt inköpt och fixat inför kalasen så det ska nog bli bra hoppas jag.

Det är Theas första kalas så hon är jätte spänd.
Jag har satt fem år som start ålder för kalas, det är lite lagom tycker vi. 

Nu hoppas vi bara att väderprognosen inte stämmer med 15 grader och massor av regn.
Men vad ska man göra åt det, det är bara att se glad ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar