MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 5 juli 2015

Så äntligen kom den...

SOMMAREN!!!

I veckan kom den och det var rejält.

Men den var välbehövlig, man behövde verkligen sol och värme nu.
Får bara hoppas att meteorologerna har fel och att det vara längre, enligt dem är det ju slut redan i morgon.

Det vill jag inte, framför allt inte med en vecka kvar till semestern.

Jag vill ju ha fint väder när jag är ledig så jag kan åka och bada med barnen.
Men det är ju inget vi kan påverka så.

Helgen har varit full proppad med aktiviteter.
Barnkalas i går och annat kalas i dag, så det är inte mycket man får vila på sina ledig dagar.

Jag har ju haft tre ledig dagar i streck tidigare på sommarschemat, men inte denna helgen.

Så man är ju lite trött, extra eftersom jag varit inne på tre störningar denna vecka också.

Störning är det vi kallar det när vi blir inringda från vår beredskap.

Man är ju inte så pigg när man blir väckt mitt i nätterna och ska in och jobba.
Dagen efter är nästan värst, man känner sig nästan bakfull.

Jag har ju börjat jogga igen, det är ett tag sen men det är härligt när man kommer igång.
Men mina benhinnor har havererat, så jag får baka lite, vila benen och sen börja PW i stället för att träna upp dem några veckor, så får vi sen se om det går att börja springa igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar