MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 9 september 2015

Stora Gula varuhuset!

Kan ni gissa var jag varit?
I måndags eftermiddag bar det iväg till det stora gula varuhuset.

Jag körde bussen så vi fick plats många, körde in på jobbet och hämtade några när de slutade, sen bar det iväg.


Vi var uppe runt 17.
Sen var det full rulle.
Vi mötes upp vid 18,30 pausade och fikade sen körde vi igen.

Lagom till stängning var vi klara.

Det var en trevlig kväll, kul när man kan göra något med kollegerna.

Jag fick tag på allt jag skulle ha, tror inte jag tog något jag inte hade på listan.
Det är ju bra, så nu har barnen vinter jackor och overaller.

Det ända jag saknade var ett fodrat regnställ till Julie, men det verkar inte finnas så mycket längre, konstigt för det är ju hur smidigt som helst.
Men hon klarar sig nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar