MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 7 september 2015

Ibland går det fort!

Det är så att jag förra veckan ringde och frågade om remissen för Almas operation, då hade den blivit returnerad av någon oklar orsak.
Jag bad dr ringa upp mig.
Han ringde i fredags.

Det var tydligen en ny sekreterare som råkat skicka tillbaka den.
Så dr hade satt sin egen sekreterare på detta hon brukar kunna fixa till det mesta sa han.

Han sa också att han skulle prata med Dr i Gbg och skicka dit provsvar och tillväxtkurvan, så skulle de diskutera tillsammans hur vi skulle gå vidare.

Men nu skulle vi först göra detta.

Så i dag ringde sekreteraren, de hade ringt från kirurgen och frågat om vi kan komma och bli opererade på torsdag.

Jo, visst kan vi det.

Så jag och Alma läggs in på onsdag efter lunch, får träffa narkos dr och kirurg och sen blir det operation på torsdag morgon.
De brukar ta de små barnen först så de slipper vänta, sa hon.

Det ska bli skönt när det är gjort men man är ju lite nervös och orolig, hoppas hon inte få allt för ont och inte mår allt för dåligt efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar