MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 1 maj 2016

När man stannar upp!

För första gången under mina 9 år som sköterska inom hjärtsjukvård så fick jag följa med på kardiologiskt vårmöte.

I år var det i Göteborg.

Det började på onsdagen och varade till fredagen.
På torsdagen var det en stor middag med 800 gäster.

På mötet var där 1500 personer.

Kan ni förstå känslan när man stannar upp och tittar ut över havet av 1500 personer och tänker, att här står lilla jag mitt bland de 1500 främsta inom Sveriges hjärtsjukvård. 

Hur häftigt är inte det när man stannar upp och tänker efter.


Men så roligt jag har haft. Det var länge sen jag skrattade så mycket och haft så roligt som jag haft dessa tre dagar.

Tack för det till mina fantastiska resevänner som var med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar