MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 1 maj 2016

En del av mitt liv.

Alla har vi olika problem i våra liv, mer eller mindre jobbiga.
Det som har varit väldigt tufft i vårt liv är detta.

Här får ni en liten blicka av vårt liv.......

Välkomna, tryck på länken så får ni se...

Att leva med ett barn som inte äter


Just det där mamman i länken säger om tipsen, men gör så här, eller har du provat detta?
Det är då man har lust att skrika:
-VI ÄR INTE DUMMA I HUVUDET VI HAR TESTAT ALLT!!!!!

Jag minns så väl när Alma var liten och det kom en kommentar från en förskolelärare på förskolan hon skulle börja på.
Var inte orolig hon kommer äta när hon kommer hit. Det gör ALLA.

Jo, visst, många barn äter sämre hemma mot hur de äter på förskolan, men detta är skillnad.
Jag visste ju redan då att hon inte skulle äta där heller. Hon är tredje barnet och har alltid andra barn omkring sig, så det är inte det som gör det.

Men visst alla vill hjälpa till.

Ibland är detta problem tuffare än annars, så det är därför jag ibland försvinner från bloggen för att jag inte orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar