MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 2 maj 2016

Ibland har man tur!

Jag pratade i dag med dotterns dietist eftersom hon fortsätter kräka någon gång per dag. Det kan vara en laktosöverkänslighet, vissa får det i samband med magsjuka och sen försvinner den efter någon vecka. 

Det är lite tuffare för magen när man får maten rätt in i magsäcken och inte via munnen.
Så jag fick lite tips och även ett recept på mat som är lite skonsammare för hennes mage.

Så vi begav oss till apoteket, vi behövde ändå handla. Lämnade in receptet och fick det akut beställt, så maten ska vara där i morgon.

Passade på att köpa några sicsac påsar, eller som vi kallar det, kräkpåsar.



Tur var det för 10 minuter senare vid mjölkkylarna så mår hon illa, så snabbt upp med påsen och ut med en påse.
Jag han!!!

Phu!!

Men folk tittade på mig som om jag stod där med ett magsjukt barn och att vi inte borde vara där, jag tänkte att ni ska inte bry er, och att alla har olika problem.

Så spännande det hade varit om jag inte köpt de där påsarna eller om jag inte fått upp dem. Jag hade även glömt skötväskan hemma.

Men just nu och just i dag hade jag tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar