MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 1 maj 2016

Nu är det gjort!

Innan vi åkte till Spanien, så hade jag kommit igång att jogga igen.
Men såklart ska något hända.

Dagen innan resan så snubblade jag på mattan och slog tårna i soffbordet.

Ja, ni vet alla hur det känns, det känns i hela kroppen!
Det brukar ju släppa efter en stund men nu gjorde det inte det.
I stället blev det värre!!

Till slut kunde jag inte stödja alls på foten.

Jag fick besöka vårdcentralen, det konstaterades en mjukdelsskada. Så det blev lindning, högläge och kryckor.

Sen dess har jag inte kunnat jogga.
Foten är fortfarande inte bra, men det är ok med skorna på.

Så efter lite puschning av maken så kom jag iväg.
Jag var trött och sliten och hade ingen energi alls men jag gjorde det.

Det var inte snyggt och det gick inte fort men jag gjorde det i alla fall.

Det känns lite mer i foten nu men det går väl vara så, kan nog ta ett par veckor till innan den är bra, så jag får står ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar