MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 10 maj 2016

Vissa människor

Det finns vissa människor som aldrig felar.
Aldrig säger eller gör något fel.
Det måste vara underbart att leva på det viset.

Vi andra däremot, vi gör allt fel.
Allt vi säger är fel och allt vi gör är fel, hur mycket vi än försöker så blir det fel.

Sen är det vi som har attityd problem mot de perfekta människorna.
Ja, så kan det vara.

Men här är det slut på fjäsket.
Får jag inget så tänker jag fan inte ge heller.
Varför ska det alltid vara en som ska ta steget, en som ska be och krypa.

Nä, nu får det vara.

Vill man inte ge så behöver man inte.

Och jag är trött på att ge, trött på mothugg och att allt är mitt fel.

Man bråkar ALDRIG ensam!!!

Jag min åsikt är att båda måste ge och har man inte gett och bjudit till innan så är det på tiden och då får man faktiskt bjuda lite extra.

Det kommer inte av sig själv!

Tack!

1 kommentar: