MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 6 oktober 2016

Äckligt!

Vissa yrken är ju värre än andra.
Mitt är inte alltid så glamoröst med alla olika kroppsvätskor som kan komma ut diverse hål.

Men det finns nog de som har det värre.
Vi har haft början till stopp i avloppet i handfatet i badrummet.
Det har varit något som vi ska göra.........sen.
Det kommer alltid något mellan som är roligare att göra.

Men i dag fick det vara nog.
Så när alla barnen var hämtade så monterade jag ner allt.

Fy F*N!!!!
Så jävla äckligt!!!

Då slog det mig att det finns de som gör detta dagligen, i sitt yrke.

Bildresultat för rensa avlopp

Varför? Undrar hur man kommer på den iden liksom.
Åh, det är kul att rensa avlopp, gärna andras gamla naglar och navelludd.
Så det yrket vill jag ha.

Självklart måste där vara något som väger upp allt detta äckel. 
Men ändå.
Nu är  i alla fall vårt rent och fint. 

Det tog ju en stund men nu slipper jag ju göra det på ett tag.

Man kanske skulle göra det lite oftare så slipper man det värsta äcklet.

Men det blir nog som vanligt, livet kommer mellan och man ska göra det sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar