MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 4 oktober 2016

Avsked


I våras fick jag frågan om jag ville följa med och titta på Kent och deras avskedsturne.
Jag tackade ja. 
Jag är ingen jätte Kent fantast men att komma iväg och bo på hotell med en god vän tackar jag inte nej till. 
Jag förklarade att jag inte brukar lyssna på bandet, men jag var välkommen att följa med ändå, så då gjorde jag det.

Bildresultat för kent avskedsturne
Så i fredags var det dax.
Vi begav oss till Göteborg, checkade in på hotellet, gick och åt gått och sen begav vi oss mot Scandinavium.

Konserten var faktiskt bra, den var lite annorlunda, jag inte för att jag är jätte van att gå på konsert. Men de pratade och berättade en del, från hur de träffades och hur allt drog igång. 
De hade ett fantastiskt bildspel på de stora skärmarna bakom bandet, där man i vanliga fall ser storbild av bandet.
Ja, de visades också men inte så mycket som det brukar göra.

Men det var väldigt bra.

Det var en väldigt trevlig kväll. 
Sen att krypa ner i en hotellsäng, äta hotellfrukost och sen lite shopping på stan innan hemfärd är aldrig fel. 

Det planeras redan en ny tripp till våren. Det ska bli spännande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar