MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 21 oktober 2016

Öron näsa och hals!

Ja, i går var det dax. 
För besöket hos Öron-näsa-hals läkaren.
Hon vill ju inte, så fort vi kommer dit och hon ser någon i blå tröja så blir hon tyst och tittar i golvet.
Här har alla läkare blå tröja och det har hon snappat upp.
Men läkaren har träffat oss innan när hon har haft öroninflammation och RS virus.
Det är inga krusiduller och inger trugande utan nu gör vi bara det.
Hon tittade henne i halsen och konstaterade att hon hade jätte stora halsmandlar.

Sen var det dax att titta i näsa, det har hon ju men av sen hon har haft sonden.
Men Dr sa bara hon kommer skrika men det går fort, så jag fick hålla armar och ben, sköterskan höll huvudet. 
Sen sa hon bara nu gör vi det.

Så då gjorde vi det, det tog fem sekunder sen var det klart. 
Hon hade även jätte stora polyper.

Så det blir operation. Båda ska hyvlas bort.
Dr sa, prova håll för näsan och svälj. Det är så hon har det. Inte så lätt att varken äta eller dricka då.

Phu!
Stackars barn, så mycket hon får vara med om!

Jag skulle höra av mig nästa vecka till en koordinator som har hand om operationerna, då ska vi få en tid.

Vi får se hur länge vi får vänta innan det är dax.

Vi får se efter hur det går, men kanske hon kan äta något själv igen som hon gjorde tidigare, lite yogi eller något hade ju varit kul, kanske känns bättre när de är borta. Jag har inga förhoppningar utan vi får se hur det blir.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar