MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 7 maj 2010

Jag ger upp!

Det enda vi hade kvar på dotterns nya rum var att jag skulle måla hennes säng vit, så det gav jag mig på i måndags.

Jag gjorde som där stor, målade först med primer, lät torka och sen på med vit, det täckte inte riktigt så ett lager till, och ett till och ett till och ett till!
Va f*n. Det täckte inte ordentligt ändå.
Man har ju alltid en bild i huvudet av hur det kommer att se ut när det är klart och nu blev det inte så.
Efter fyra lager gav jag upp.

När maken kom hem sa jag nu kör vi till IKEA och köper en säng till dottern för det blir inte bra och jag pallar inte!!!!!
Så iväg till IKEA bar det, köpte en ny fin säg till henne. 90*200 cm, herregud man kommer ju inte att hitta henne där i. Haha!
Ramen byggde jag ihop i tisdags, det gick bra. Vi köpte även en ribbotten och när jag öppnade den lådan så var där hur många bitar som helst, jag stängde lådan igen.

Denna ribbotten har jag nu försökt få ihop sen i onsdags, vilket mög! Just denna modell ska utgå ur sortimentet. Undra varför???????? Ska det ta 3 dagar att få ihop den. Hoppas dottern gillar den när den blir klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar