MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 3 maj 2010

Liten börjar bli stor!

I dag fyller min lilla flicka 2 år, jag blir alldeles rörd när jag tänker på det.

Stod där i morse och sjöng för henne samtidigt som tårarna trillade längst kinderna.
Hormonerna är verkligen på svaj nu!

När jag tänker på så fort tiden har gått blir man ju nästan rädd, för två år sen låg man där och väntade på att detta lilla livet skulle komma och nu går man här med en underbar dotter och väntar på att nästa barn ska titta ut. (Gärna snart)

Hon förstår ju inte att hon fyller år, vi sjunger jag må hon leva och hon säger nä, groda.
Hon vill hellre höra små grodorna

I går hade vi kalas, vi slog ihop min och hennes födelsedag, jag orkar inte med två kalas i mitt tillstånd.
Många paket fick hon, hon gillar verkligen uppmärksamheten
Hon fick mycket saker till sin nya sandlåda, det är bra för innan har hon bara haft, en spade och en hink. Men nu kan hon leka bra.
Hon fick även ett pippi långstrump tält, och när gästerna gått sa hon, mamma komma med mig. Då satt hon i tältet!
Nä, mamma kan inte pappa får krypa in.
Jag hade väl skrämt slag på det stakars barnet och jag hade försökt krypa in i hennes lilla tält, jag hade säkert kommit in men det hade nog varit svårare att komma ut.

Haha jag kanske skulle ha provat och låtit maken filma det hela.

I dag är hon på dagis, när de andra barnen fyller år bjuder föräldrarna på glass, jag tycker det är så onödigt att bjuda på det när barnen är som äldst 2 år, och eftersom dottern inte tål mjölk eller soja så får hon aldrig smaka där.
Så i dag stod jag tidigt på morgonen och gjorde en stor skål med fruktsallad som hon fick med sig, hoppas det blir omtyckt.

Vi får se vad jag hittar på i dag, ev att jag ger mig på att slipa lite på hennes säng som ska målas.
Vädret är ju underbart så ut ska jag i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar