MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 29 april 2010

Bättre sent än aldrig!

När jag fick dottern delade jag rum med en jätte trevlig tjej på BB.
Vi kom bra överens och hjälptes åt mycket så vi kunde duscha och liknande i lugn och ro.
Tyvärr åkte hon hem tidigare än jag :-(
Vi bestämde vi skulle träffas men sen vet ni hur det är tiden försvinner och man vill ju inte direkt ringa efter ett år.
-Hej det är jag från BB.
-Vem?????

Men sen hittade jag henne på facebook och lade till henne som vän, där planerade vi en träff.
Och i går blev den äntligen av.
Våra barn blir 2 år nästa vecka men det är bättre sent än aldrig.

Det var mycket trevligt att träffa henne och hennes barn.
Hoppas bara att vi blir bättre på att hålla kontakten nu, hon lovade att komma hit och hälsa på när babyn har kommit.
Det hoppas vi på.

I dag kom sanden äntligen!
Ca 1 ton sandlådesand eller som de säger 1 kubik.
Han kunde tyvärr inte få det i sandlådan så det står i en jätte stor säck precis bredvid.
Nu lär maken ha något att göra när han kommer hem med att ösa över det från säcken till sandlådan.
Men jag kanske skulle gå ut och göra det själv så kanske jag får fart på denna förlossningen :)
Men det är det nog inte värt jag hade nog fått en del skäll när maken kommer hem och sanden är borta.
Haha! men det hade varit kul att se hans min.
Nä jag får väl hålla mig, tänkte bara ta det lugnt i dag när dottern är på förskolan, känner att jag behöver vila lite.
Jaja vi får väl se hur det går med det, jag brukar ju alltid hitta något att göra.

1 kommentar:

  1. Du skulle bara våga ge dig på sanden... kram Jennie

    SvaraRadera