MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 22 april 2010

Ännu ett år har gått

Jaha i går fyllde man år, men vem bryr dig, jag slutade räkna när jag fyllde 25!

Ibland är det till och med så illa att jag måste tänka efter när någon frågar hur gammal jag är.
Så hemskt att man inte ens minns det.
Så jag får väl ändra min profil från snart 32 till 32!
Phu!!! 32 Fy fan vad man börjar bli gammal.

Blev man uppvaktad i går, jodå telefonen ringde hela dagen. Fick till och med en fin liten mus av katten. Haha!
Alla kom ihåg det, eller nästan det var några som glömde, får se hur långt tid det tar innan de kommer på det.
Men ärligt talat så bryr jag mig inte, det var som vilken dag som helst, det är viktigare den 3:e Maj när dottern fyller 2 år.
Då ska det firas, hoppas jag.

Jag minns när jag firade min 30 års dag, höggravid, skitvarmt ute och svullen som jag vet inte vad.
En kompis som var och firade mig sa att ja nästa gång vi ses så har du en baby, jaja sa jag det är ju långt kvar.
Dottern var beräknad till den 23:e Maj precis som detta barnet.
Men man är ju inställd på att gå över tiden så man blev lite förvånad när vattnet gick 4 veckor innan.

Vi får väl se hur det blir denna gången, om jag kan vara med och fira dotterns födelsedag, eller ej.
Men även denna gången är jag inställd på att få i mitten av Juni, lika bra det.
Varför ska det vara lätt för mig att vara gravid?

Maken firade mig när han kom hem från jobbet, inget paket men ska få det till hösten när babyn kommit. Berättar inte nu vad det är utan den som läser får se i framtiden.

Hade trevligt fika besök också i går, en mycket god vän som jag tycker mycket om kom. Med dig hade hon jättefina tulpaner. Hon är så söt och tänker på allt.

Hormonerna svallade lite på kvällen, ibland önskar man att man hade sina anhöriga lite närmre så man kunde få hjälp med barnvakt lite lättare. Det är inte att de inte vill det är bara det att det är 8 mil enkel resa, och då är det inte så lätt att bara lämna ett par timmar på kvällen för att gå ut och äta utan det kräver lite planering.

Jaja vi får gå ut och äta när barnen blir stora. Då är vi ju bara 50!!!!!! Haha.

Elektrikern har varit här i veckan och hjälp mig med strömmen på dotterns nya rum. Så nu är det bara gardiner och sängen kvar. Får väl se om vi hinner färdigt. Men det är skönt att ha ljus och ström på rummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar