MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 1 april 2010

Jaha då var det helg igen!

Jaha då var det helg igen, en lång sådan och mannen ska som vanligt jobba.
Ja han jobbar ju inte så länge när det är helg brukar vara hemma igen vid 10-10,30.
Men vad hjälper det mig?
Jag har en önskan om att få sova lite på morgonen, men det går ju inte.
Och det är ju försent att lägga sig när han kommer hem.
Jag tänker nämligen, har jag väl gått upp ur sängen så behöver jag inte lägga mig igen, det är ju det man vill slippa, att gå upp.

Veckan har gått i ett rasande tempo, kan vara för att det bara är torsdag men ändå.
I tisdags målade jag första färgen på dottern rum, man kan gissa sig till vad det är för kön på det barnet som ska bo där, det blev ljus rosa. Bra färg hade jag köpt också, 1 timmes torktid bara så jag han med att måla två lager innan det var tid att hämta dottern på förskolan.

I går kom yngsta brorsdottern på besök, ja hon är ju inte så liten hon har fyllt 12 år, men Julie tycker det är kanon kul. Jag tyckte det var rätt skönt, hon har ju mycket mer energi och ork att leka än vad jag har.
Så de lekte och jag passade på att måla den andra och sista färgen på rummet.
Kan ni gissa vad det blev?
Rosa och då menar jag ROSA!
Ups! Ja med vitt golv och vita möbler blir det nog jätte fint, ett riktigt prinsess rum till min lilla prinsessa ska det bli.

Maken såg det i dag och sa bara ja det blev ju rosa, och inget mer.
Jag var och lämnade brorsdottern hemma i Skåne på fm i dag, efter att vi varit och lämnat dottern på förskolan.
När jag var påväg därifrån ringde maken och bad mig köra in om Systemet, hans arbetskamrat fyller 65 i dag.
Så då fick man stanna till i byn man bott i innan Klippan. Saknar det i bland.
Och in på systemet, stod där och tittade på Whiskyn, en lite dyrare skulle det vara. Men alla var så billiga. Så fick jag syn på dem bakom kassorna hade de gömt allt det fina.
Undra varför de har det så?
Så jag fick be om hjälp, så säger hon vilken sort?
Eh, ingen aning, jag ska ge bort det, dricker inte Whisky själv.
Och så fick jag en sort, en svensk som precis kommit ut. Blir nog jätte bra.

Ställer mig i kassa, så kom det. Har du LEG?????? VA??????
För F*N, jo jag ser ju ung ut, men jag är ju 32!!!!!
Ja det kan jag leva på läge, ska säga till alla tänk när jag gick in på systemet höggravid 32 år gammal och de bad om leg. Haha!

Ja mannen fick sin Whisky och jag körde glad där ifrån.
Vi får väl se vad påsk helgen har att erbjuda, blir väl att hälsa på släkten lite.
Glad påsk på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar