MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 27 april 2010

Mysfrukost

I går blev jag bjuden på mysfrukost av en arbetskamrat.
Det är aldrig fel.
Det var mycket trevligt, även en annan arbetskamrat dök upp, kaffe och vuxenprat är aldrig fel, det är det man behöver nu.

De skulle ta en promenad på stranden med sina hundar efter vår fika, jag själv kunde man ju inte följa med, fast jag hade tyckt att det var jätte skönt.
Vi mötte upp en annan kompis till dem med hund strax innan jag skulle gå.
Med sig hade hon en lite gosse på 3 veckor.
Hur söt som helst.
Då längtar man lite extra.

I går kväll var det tid för vattengympa, det är jag och tant Elsa född -29 som går i den gruppen. Haha!
Men seriöst alla är äldre utom jag och ytterligare en höggravid tjej.
Det är så skönt att komma ner i det varma vattnet och kunna röra sig normalt och känna sig lätt och smidig.

Men i går var sista gången för mig, terminen är slut nästa vecka men då fyller dottern 2 år så jag får hoppa över.
Jag gör inte så mycket där ändå, står mest och njuter av värmen i vattnet, så fort jag försöker göra några rörelser så får jag sammandragningar.
Har diskuterat detta med ledaren men eftersom jag fått vattengympan på recept så är det helt ok att jag bara står där och slappnar av och myser i värmen.

Dotterns sandlåda är som sagt färdig men där är ingen sand i den!
Men den är beställd i dag. Ca 1 kubik sandlådesand kommer att levereras hit på torsdag eller fredag.
Får be maken bygga ett lock till den innan dess annars tror nog katterna att de fått en jättestor kattlåda. De blir nog lyckliga men jag vet inte hur lycklig jag blir när dottern sitter och leker med kattbajs.
Nä det får bli hans nästa projekt.

Vi får se hur mycket jag orkar med i dag, planen är att sy en ny hissgardin till ett av köksfönsterna så dottern slipper ha solen mitt i ögonen när hon sitter och äter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar