MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 7 april 2010

Polis polis potatis gris!

Efter dumpning av trotsiga dottern på dagis bar det iväg för att handla mat.
Dottern har mjölkprotein- och sojaproteinallergi och hennes yoghurt finns bara att få tag på på Maxi i Halmstad, konstigt.
Så dit bar det iväg för yoghurten var slut här hemma och det stackars barnet måste ju äta.
Man kommer dit och de hade bara ett par burkar kvar, skulle komma mer i veckan.
Mmmm, inte så kul när man kört ända dit bara för det, det finns ju affärer som är närmre.
Efter att tagit mig igenom affären med mycket smärta och många stop så bar det iväg hem.
Och där kör man i sina egna tankar och lite för fort som vanligt, då står han där mitt i gatan.
POLISEN!!!!
Helvete nu får man väl en fet böter för att man aldrig kan lära sig att hålla hastigheten.
Ja de vinkade in mig och man fick ställa sig på kö bakom de andra bilarna. Sen stod de där på rad säkert 10 poliser, jag kom fram och blev stoppad av en polis, ner med rutan.
Jaha då var det tid för nykterhetskontroll sa han, jag skrattade lite för mig själv.
Ja jag hoppas jag är nykter, klockan har precis passerat 10 på fm och här sitter jag höggravid i min bil.
Det ända jag kunde tänka på var att jag lagt handväskan i bagaget och att jag måste ta mig dit för att hämta den.
Men när jag blåst och det blev godkänt sa han. Ja då får du ha en fortsatt trevlig dag.
Sen kunde man köra. Haha!
Detta är 2:a gången jag blir stoppad av polisen och då har jag haft körkort i 14 år, det är inte illa.
Nu blir det soffläge innan dottern ska hämtas igen. Phu!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar