MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 11 maj 2010

Kräk!

Måste kräka av mig lite!!!

Har dottern på dagis 15 timmar i veckan.
Då ska de vara samma dagar alltid.
Hon brukar vara där måndag, tisdag och torsdag.
Men när hon började med detta så kom vi överens om att fram till nästa barn har kommit så kunde jag ändra ibland.
För man ska ju på en massa undersökningar och så när man är gravid inte så kul att ha barnen med.

Så i februari lämnade jag in ett schema på vilka dagar hon ska vara där.
Och då står där måndag, tisdag och fredag denna veckan eftersom det är helg på torsdag.
I söndags fick jag höra att det hängt en lapp på dörren som man skulle fyllt i vilka dagar de ska komma denna veckan.
Lappen har jag helt missat, så såg jag att de hade skrivit i måndag och tisdag men inte fredag på schemat.
Så i går sa jag till att jag lämnat in ett schema att hon kommer på fredag, det hade de missat. men de skrev upp henne.

Så i dag när jag kom så sa personalen att jag får inte lämna på fredag för jag fick inte byta dag.
VA????
Och det kommer de med nu, tydligen har de diskuterat det i går och bestämt att barnen som är där 15 timmar inte får byta dag.
Så de har beviljat en massa semester så där är nog inte personal så det räcker.

Där står man höggravid och superförkyld trött som fan och får detta i ansiktet.
Jag brukar kunna säga ifrån med jag bara jaha.
Kände hur tårarna var påväg så jag gick.
Satan så arg jag blir, har man nu vetat detta i nästan 3 månader kan de väl för fan säga något innan det är två dagar kvar.

KOKAR!!!!!!!!!

Det är så dålig stil, får se om jag orkar ta tag i detta när jag ska hämta i eftermiddag, de ska få höra att det är dålig stil när de vetat det i tre månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar