MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 6 september 2010

AATTTJJJOOOOO!!!!!!

Jaha då var man förkyld som bara den!
Och jag som hade tänkt börja träna i dag men det sket sig!

Jag vill ju inte bli sjukare och bli inlagd på min arbetsplats, man är lite yrkesskadad och passar sig noga för att träna när man är sjuk.

Men lite snor dör man inte av då hade det gått att köra ett pass, men vi snackar ont i halsen, svullna ögon, helt täppt i näsan och allmän sjukdoms känsla.
Sådär så man blir helt genomsvett bara man försöker damsuga.

Men det är inte bara jag som är sjuk det är även barnen.
Det är värst för den lilla, hon rosslar så väldigt när hon ligger på rygg och nappen kan hon inte ha för då får hon inte luft.
Det är jobbigt, man har svårt för att sova för man ligger och lyssnar på henne så att hon andas hela tiden.

Den enda som inte är sjuk är maken, undrar om det beror på att han inte varit hemma så mycket sista tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar