MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 6 september 2010

Ljungbyhed flygshow


I går bar det iväg med hela familjen till min hemort Ljungbyhed.
Svenskt flyg firade 100 år med en stor flyguppvisning där.

Flygplan av alla dess sorter och årtal visades.
Det var spännande.

Fotot här bredvid är från finalen sista planet var en JAS 39 gripen.
Det mullrade fint i hela kroppen när den flög förbi.















Julie tyckte dock att farbrors gräsklippare var roligast, hon hittade även en stor traktor som hon långt om länge vågade sig upp.
Sen var det bara det som gällde.
Hon brydde sig inte om att vi andra ville titta på flygplanen.
Som tyr var har hon en snäll mormor som följde med henne bort och tittade på gräsklippare och traktorer hela tiden.




Hörselskydd var ett måste men inte så populärt. Men en liten stund behöll hon de på. I alla fall så jag fick ett kort på det.
Vi kan ju låtsa att hon hade de på hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar