MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 15 september 2010

AJ!

Tjoho!!!!!! Vilken träningsvärk jag har i benen!

I Måndags provade jag något som hette Challange som var en cirkelträning.
50 sekunder vid varje station 15 sekunders vila och 4 stationer per runda sen 2 minuters vila och nya övningar.

Säger bara satan vad jobbigt det var.

När jag skulle köra hem så önskade jag att vi hade en automatare för jag kunde nästan inte trycka ner kopplingen pga all mjölksyra. Haha!

Man tänker 50 sekunder det är ingen ting, det fixar man ju lätt.
Sista övningen på sista varvet skulle vi ha händerna på en steppbräda samtidigt som vi sprang allt vad vi kunde med benen.
Killen bredvid mig gav upp efter sådär 20 sekunder så jag skrek till honom:
-Kom igen nu, SPRING!
Så då började han igen.

Men när det var 15 sekunder till då dog jag.
Benen bara slutade fungera det gick inte att röra dem mer.
Helt sjukt.

Men samtidigt är det så skönt när man blir så otroligt trött och man känner att man verkligen gjort allt man kan.

Träningsvärk är ju skönt för det är ju då man märker att det gör någon nytta.
Men det är så kul, jag skrattar nästan jämt när jag har träningsvärk, för bara att sätta sig på toaletten är kul, ja ner kommer man ju fast det gör ont men det är värre att ta sig upp igen.

Jaja bara det gör någon nytta så får det nästan göra hur ont som helst.
I dag ska jag prova något som heter Bodyattack, förhoppningsvis så försvinner lite av träningsvärken eller flyttar sig till ett annat ställe.

Det återstår att se, jag måste ju överleva passet först.

1 kommentar:

  1. Snutte Guffan!!!!
    Haha, det låter härligt!!!
    Själv har jag hittat magmuskler jag inte visste fanns. Jag fick rulla ur sängen imorse och det gör nästan till och med ont bara att andas=D //Kramar Jessica

    SvaraRadera