MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 13 september 2010

Händer inte mycket!

Helgen har passerat relativt långsamt och vi har inte gjort många knop.
Pysslat lite här hemma.

Bakat muffins och promenerat i skogen annars har vi bara tagit det lugnt.

Det är rätt skönt i bland att inte ha en massa måsten utan bara göra det som faller en in och ibland inte göra någonting alls.

I torsdags bar det iväg.
Jag var och tränade för första gången på mycket länge.
Jo visst jag går ju med vagnen nu och gick på vattengympa under graviditeten men inte tränat på riktigt.

Det var skönt att komma igång och få använda hela kroppen.
Premiär passet blev Pump.
Man får en go träningsvärk efter.

Har tänkt komma iväg två till tre gånger i veckan.
Är skönt att röra på sig men även att komma hemifrån är välbehövligt i bland.

Maken tycket det är bra men har lite problem när han är hemma själv med båda barnen för han klarar inte av att lägga den stora samtidigt som han har den lilla.

Men jag ska klara det när han är iväg och jobbar.

Jaja han har gott om tid att öva på för de för de flesta pass jag ska köra är vid den tiden.
Så vi får väl se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar