MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 15 maj 2011

Borde jag tänka på!

Jag läste precis en blogg skriven av min blivande svåger!

Han skriver att han tänker mycket och pratar för lite, kanske jag borde tänka på lite.
För jag är precis tvärt om, jag pratar alldeles för mycket och tänker alldeles för lite.

Jaja, sån är jag det är lite svårt att stoppa mig ibland.
Men jag bjuder på den.

I går var det konfirmation för min brors äldsta dotter.
Det var trevligt ända problemet är att den lilla dottern blev lite dålig i magen, när fjärde bajs blöjan på hyfsat kort tid kom så fick vi köra hem.

Hon var lite gnällig också.

På vägen hem så kom en blöja till och hon kräktes en gång när vi kom hem och någon bajs blöja till innan hon till slut somnade.
I morse 05,00 fick hon lite mat och somnade om men vaknade 30 minuter senare och spydde ner sin säng.
Så då var det bara att så snällt gå upp.

Men sen har det inte varit mer, förutom en trött super gnällig tjej.
Hon har inte ätit på hela dagen, så jag fick köra och köpa lite barn saft så hon får i sig lite socker,

Hon är ju inte van vid att dricka sött så hon tyckte inte det var super gott men hon drack lite och det är ju det lilla som räknas i detta läget.

Vi hoppas alla att ingen annan som var på konfirmationen blir sjuka och att resten av familjen klarar sig.

Jag vill inte, jag vill inte, JAG VILL INTE!!!!!

Jaja det går ju inte att påverka precis så vi håller tummarna allt vad vi kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar