MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 31 maj 2011

Morgon stund har guld i mun...eller?

Ja i söndags när jag skrev att den lilla hönan brukad sova till i alla fall 06 så skulle jag nog varit tyst.
Det var som om hon hörde mig och tänkte så skulle du inte sagt mamma, jag ska nog visa dig!

Så i går vaknade vi 04,53!!!!!!!!!!!!!
Jag tänkte att detta finns ju inte och provade med allt.

Ny blöja - check
Mat - check
Sov igen - ------ icke!!!!!!!!!

Så det var bara att snällt gå upp.
Var ju lite trött i går pga av detta men man överlever det ju.

Fick trevligt förmiddagsbesök så Julie fick leka av sig lite.
Alltid lika trevligt.
Carro, Elton och Biffen!?
Nä inte heter han Biffen, han heter ju Robbin, men innan de kom så sa den stora Biffen och det lät så kul.

Skulle varit och tränat i går kväll men jag var för trött så familjen tog en kvällspromenad i solen i stället.

I dag sov hon i alla fall till 05,40 så då ska man ju vara glad.

I dag ska den stora till Dagis för första gången på två veckor, hon är ju fortfarande lite trött efter sin sjuka men hon behöver komma dit och leka lite.
Hon tycker det ska bli kul att vi ska dit.
Men hon lär nog vara lite trött i eftermiddag när jag hämtar henne, men det är det värt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar