MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 1 juni 2011

Promenad i blåsten!





















Jag och barnen tog en promenad i blåsten i dag! Barnen tycker det är hur kul som helst att åka vagn när det blåser. Jag tycker det är sådär, syskonvagnen tar ju en del vind när det blåser så mycket. Men jag brukar tänka att det är extra träning.

På den "långa" rundan jag oftast går så kommer vi mot slutet till en kohage.
Nu när det är sommar är kossorna ute. När vi kom var där bara en ko, de andra var inne i skogen. Men ju närmre vi kom så kom de ut allihopa och tittade på oss!

Lilla tjejen som aldrig sett en ko på nära hål vrålade av lycka!

Fin utsikt är där längst vägen!




















Nasse tyckte också kossorna var spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar