MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 18 juni 2011

Stort varuhus!

I dag har det handlats!
Pengarna har rullat så att säga.

Först begav jag och den stora dottern oss och storhandlade.
Ja det är ju mindre kul men nödvändigt, skönt att ha det gjort tidigt en lördag förmiddag för där är inte så mycket folk då.

Sen hem och lite lunch.
Försökte få i den lilla lite burk mat som jag köpt, tycker det hade varit smidigt om hon kunnat äta det när man ska iväg någon stans.
Men icke, det åkte ut lika fort som vi stoppade in det.
Typiskt!
Jaha, då blir det att laga mat till henne i helgen eftersom det är alldeles tomt i frysen.

Sen begav vi oss till det stora varuhuset utanför Helsingborg.
Började på Ikea, blev lite nya möbler till den lilla dotterns rum och förvaring till alla dessa miljoner leksaker som ligger i hela vardagsrummet.

När vi var klara där så var hela familjen trött och hungrig så vi begav oss hem.
Så det blev inget besök inne på det stora varuhuset.

Jaja, får väl åka dit en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar