MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 20 juni 2011

Universeum!

I dag var första dagen på semestern, för jag kom ju på att det är jag som har semester och maken är föräldrarledig.

Är det då han som ska fixa allt med barnen kan man fråga sig?

Men i dag var det regn och rusk och inget roligt väder alls, så jag bestämde att vi skulle köra till Universeum i Göteborg.

Sagt och gjort jag packade i ordning och vi begav oss.

Dottern tyckte det var hur kul som helst!

Men efter ett par timmar blev hon trött, man kunde riktigt se hur energin rann ur henne.
Från att när vi kom dit vråla:
- Kolla mamma vilken stor fisk, ser du pappa?
Till ett par timmar senare viska tyst:
-Kan vi åka hem nu?

Såhär trött var hon på hemresan, hon har till och med gnuggat till sig en fluffig frisyr. Hon som har alldeles rakt hår annars.

Det var dag ett, än håller vi ihop. Hihi!

Men nu är vi trötta efter en hel dag med massor av intryck, men barnen sov båda hela resan hem så de går på alla cylindrarna nu.

ZzZzzZzzzzz.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar