MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 25 juni 2011

Midsommarafton!

I går kväll var vi som sagt hos några vänner.
Det var väldigt trevligt och får nog göras om snart!
Vi träffades vid 16 så det blev inte så sent.
Vi åkte hem vid 22.

Jag kände mig inte riktigt hundra, super ont i halsen och jag kände förkylningen runt hörnet, barnen började dess utom att bli trötta.

Barnen uppförde sig hur bra som helst, på bilden ser ni de stora pausa en kort stund efter maten framför en film.
Annars var de två mest ute.

Philip som pojken heter där vi var har en batteri driven traktor med släp som de lekte mycket med.
Det var roligt när man tittade ut och Philip körde och Julie åkte på släpet. Haha!
Såg så gulligt ut!

Maken fick i sig sprit han är inte så van vid det och han blev rätt bra i gasen!
Hoppas värdarna inte tog illa upp, när vi körde hem tyckte jag att det räckte för makens del.
Men det tyckte inte han just då.
Han tyckte det kanske däremot när vi kommit hem och han inte mådde så bra längre.

Jaja, det är ju bara midsommar en gång om året.

Jag tänkte att eftersom den lilla inte somnade förrän kl 22 så kanske hon sov till 8 i morse.
Haha!
Vilket skämt!
06.30 tyckte hon att det räckte.

Så efter en natt med lite sömn eftersom maken var som han var och jag hade svårt att sova för jag hade så väldigt ont i halsen, så har dagen varit seg.
Maken mår fint i dag men absolut inte jag, det var längesen jag var så här förkyld, hoppas det går över fort och att jag inte smittat ner någon i går.

Ni väntar jag bara på att den stora ska gå och lägga sig så att jag kan vila en stund på soffan innan jag ska lägga mig tidigt i kväll.

1 kommentar:

  1. Du är inte ensam om att ha en dunderförkylning, jag har oxå en, snorig, hes omt i halsen i mellan åt och hosta. Jag hade velat fira min midsommar i soffan men icke!!!!!!
    Krya på dig!! Kram Johanna

    SvaraRadera