MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 9 juni 2011

Lillhönan fortfarande sjuk!

Den lilla tjejen är fortfarande sjuk!
Vaknade med 39,6 i morse!

Tempen sjunker inte under 38 trots Panodil och Ipren.
Eller vi kan säga som så att med Panodil händer inte nåt, med Ipren blir hon piggare i alla fall och tempen går ner till 38,0-38,3.

Får se hur hon mår i morgon annars blir det ett besök på vårdcentralen under morgon dagen.
Ringde BVC i dag, de har även distrikt mottagning där och frågade om de kunde ta snabb sänka där.
Men det kunde de inte utan få fick jag köra till vårdcentralen i halmstad.

Sköterskan på BVC sa, ja tänk bara på att det är student i morgon.

Jaha!! Vad ska jag göra åt det då???
Måste man köra så måste man, de säger ju att man inte ska söka förrän efter tre hela dygn med feber och det är inte förrän i morgon.
Ja hade jag märkt att det var akut så hade jag så klart sökt innan.

Vi får väl se hur det går, hon är trött och gnällig och har väldigt svårt att komma till ro på kvällen när hon ska sova i sin egen säng.
Vi får väl se hur det går i kväll, hoppas det går bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar