MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 19 juni 2011

Fullt ös!

I dag har det varit fullt ös från morgon till kväll!

Skrev en lista i morse om saker som skulle uträttas under dagen.

Så jag satte igång.
Städa ute i tvättrummet och där katterna sover.

Laga mat till den lilla, eftersom hon inte kunde äta burk maten.

Fixa den lillas rum, bygga ihop de nya möblerna och flytta sängen.

Sätta upp en ny tavla.

Vi skulle satt upp en lampa på lillans rum också men lyckades inte få någon ström i lamputtaget.

Sen skulle vi behövt köra en runda till tippen också men klockan blev för mycket så det får vi ta en annan dag.

Vi får väl se vad morgondagen bjuder på.
Hoppas få sova lite, den lilla hade svårt att somna eftersom vi flyttat sängen och gjort om hennes rum.
så hon vaknar kanske tidigare i morgon bara för det.

Nu tänker jag inta sängen.


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar