MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 17 juni 2011

Äntligen friska!

Nu är båda barnen äntligen friska och den lilla har börjat äta igen!
Äntligen!
Nu får det räcka med sjukdom för ett tag.

Fick frågan i går om jag ville komma och hälsa på en kompis vars barn har vattenkoppor, känner att just nu orkar jag inte med mer sjukdom.
Pluss att om två veckor som det oftast tar för vattenkoppor att bryta så ska vi både på konsert och på fest.
Känns inte så lockande.
Då det får vänta tills nästa utbrott kommer.

Maken jobbar sista dagen innan det är semester i dag!

Tjoho!

Vi får väl se om äktenskapet överlever två veckors ledighet.

Vi har inga jätte planer mer än besök på Astrid Lindgrens värd och High.
Sen får vi se vad det mer blir ev ett besök på Universeum vi får ta dagen som den kommer lite.

1 kommentar:

  1. Förstår att du inte är sugen på vattenkopper också. Själv är jag lite besviken på att de där kopperna lurade Emma och blev 3 dagars feber i stället. Inte vad jag hade räknat med. Men det kommer väl fler tillfällen.
    Hoppas ni får vara friska ett tag framöver.
    // sara

    SvaraRadera