MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 2 juni 2011

Ny design!

Ja, som ni ser har det blivit lite ny design!
Inte riktigt nöjd än men snart så.

Vad tycker ni andra?
Bättre eller sämre?

I dag var maken och hjälpte sin syster som har köpt hus, de lämnade sin lilla lägenhet och behövde en stark man som kunde hjälpa att bära, sa han ryckte ut!

Vad skulle då jag och barnen göra?

Jo, vi åkte till gammelmorfar, han blev så glad för vårt besök.
Barnen livar ju upp!

Sen körde vi till det nya köpcentret Familia i Hyllinge, eller ja nytt och nytt, det har ju funnits länge men jag har inte varit där förrän nu.
Men jag blev besviken!!
Där fanns nästan inga butiker!
Nä det var ingen hit.

Men jag köpte mig en Jumpsuit!! Hihi!!
Kul tyckte jag!

Sen körde jag och hälsade på min kusin en snabbis, de skulle iväg men jag stannade och gav den lilla mat innan jag körde igen.

Hade tänkt köra till Ikea men barnen var så trötta så det blev inget med det.
Får väl bege mig dit en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar