MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 24 juni 2011

Semestern fortsätter!

Ja semestern fortsätter!
I onsdags begav vi oss till Vimmerby och Astrid Lindgrens värd!

Vi startade turen hemifrån vid 06,45 för att möta upp några vänner på parkeringen vid Biltema i Halmstad.
Sen begav vi oss.

Det var en lång tur, men det gick bra vi stannade och fikade efter 2,5 timmar ca.
Det gick väldigt bra att köra så långt 28 mil enkel resa.

Barnen tyckte det var kanon och föräldrarna med kan verkligen rekommendera att man åker dit om man har barn i 4-5 års ålder.

Den stora är ju nyss fyllda 3 så hon var kanske aningen för liten, hon gillade att titta på figurerna och husen de bodde i men jag tror hon var lite för liten för att sitta och titta på teatern.
Vi satt och lyssnade på musik från Emil det varade inte så länge så det gick jätte bra.
Annars var ju rutchkanorna bäst och gungorna.

Som vuxen var där väldigt fint att gå och titta och man uppskattar ju också att se figurerna och de små husen.
Otroligt fint och välskött.

Dagen var kanon om än lång eftersom vi körde både dit och hem samma dag.
Vi var hemma vid 23 det var en lång dag men det var det värt.

I går var det midsommarfest på förskolan med dans runt midsommarstången och sen jordgubbar och glass, på eftermiddagen uträttade vi lite ärenden och besökte lite andra goda vänner för en fika.

I dag är det midsommarafton och på förmiddagen var vi på dans runt midsommarstången i Laholm, den stora tycker det är hur kul som helst att dansa.

I em kväll blir det hem till samma familj som var med i Vimmerby för lite grill och annat gott.

Sen får vi väl vara hemma någon dag och få något gjort här hemma också, man behöver ju tvätt och lite så, de stackars katterna vill kanske också ha lite sällskap.

Jag önskar er alla mina läsare en trevlig MIDSOMMAR AFTON!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar