MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 9 juni 2011

Hatar telefonförsäljare!!!! Del 2!!!

I dag ringde det igen, en TELEFONFÖRSÄLJARE!!!!

- (säljare) Hej jag heter bla bla och ringer från Viasat!

- (säljare) Stör jag?

- (jag) Ja, det beror på vad du vill!

- (säljare) Ja, du var ju med i en undersökning bla bla bla.........

- (jag) Ja jag är inte intresserad! Någon stans här börjar jag bli irriterad!

- (säljare) Ja men vad har du för tv abonnemang i dag?

- (jag) Ja det vet du väl det är väl därför du ringer!

- (säljare) Ja det står här att du har boxer stämmer det?

- (jag) Ja det har du inte att göra med!

- (jag) Jag är INTE intresserad! Fattar han trögt eller???!!!!!

- (säljare) Hur kan du veta det när du inte har hört mitt erbjudande?

- (jag) För jag är nöjd med det bolaget och utbudet jag har och är inte intresserad av Viasat!!!

- (säljare) Men hur kan du veta det när du inte hört vad jag har att erbjuda?

- (jag) JAG ÄR INTE INTRESSERAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- (säljare) Men hur kan du veta det......

- (jag) TACK HEJ................Klick, där la jag på luren!


IDIOT, om jag säger att jag inte är intresserad vad är problemet då??
Jag blev så irriterad på honom så om jag så hade varit intresseras så hade jag aldrig köpt!
Man blir ju aldrig av med dem heller man kan ju inte NIXa en mobil telefon.

AAHHHHHH!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar