MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 5 maj 2011

Tiden räcker inte till!

Jag har tänkt blogga i flera dagar men på något vis har inte tiden räckt till.
Så fort jag tänkt sätta mig så har något kommit emellan eller så har barnen skrikigt!

Men just nu leker de så vi gör ett försök!

I söndags hade vi kalas, vi firade den stora som fyllde tre år i tisdags!!
Hoppsan vad de tre åren gick fort.

Det blev brunch, barnen är som piggast på fm så vi gjorde ett försök.
10,30 dök gästerna upp och det bjöds på stekt bacon, stekt ägg, scones och amerikanska pannkakor med tillbehör.

Det blev verkligen lyckat och dottern fick massor av presenter!

Det som är bra med att ha det på fm är ju att man har hela eftermiddagen ledig sen så vi begav oss en tur till Hovs hallar på Bjärehalvön, fint som bara den nu när det har blivit grönt.

Håret!
Ja håret!! Har inte så mycket att tillägga mer än att det gula börjar lägga sig och i morgon ska jag få hjälp av en gammal vän som läser till frisör, så jag hoppas det blir kanon nu!

Måste lära mig att det INTE går att fixa det hemma själv, mörkare ja men ljusare NEJ!!!

Annars så pysslar jag och några till med ett projekt på förskola/skola, kan inte avslöja så mycket för det är lite hemligt.

Men i alla fall ska jag dit och måla på lördag, den konstnärliga ådran ska komma fram.
Hoppas bara det blir bra så jag inte får ett psykbryt!!

Mycket mer än så kan jag inte avslöja men en sak kan jag lova det blir bra, det blir hur kolt som helst och det finns inget liknande på en förskola/skola i HELA Sverige vad vi vet i alla fall!!

Jag lägger upp lite bildbevis efter premiären som kommer vara den 14:e maj!
Jag kan tyvärr inte själv vara med, vilket jag tycker är otroligt synd för jag skulle så gärna vilja höra folks reaktioner när de ser vad det är !

Hihi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar