MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 27 april 2011

Påskgul!

Nu behöver jag er hjälp!
Jag har varit lite mörkare i håret eftersom jag inte har råd att gå till frissan och slinga det när jag går hemma och är föräldraledig!

Men i helgen så fick jag för mig (som så många gånger tidigare och jag lär mig inte) att jag skulle slinga det hemma.
Sagt och gjort så i lördags gjorde vi det, maken hjälpte mig med hättan det är ju inte det lättaste.

Det blev helt ok.

Men i går så gav jag mig på det igen, tänkte att jag skulle ha lite mer.

Men nu blev det inte så bra, påskgult!!!!!!!!!!!!!!

Vad gör jag nu??
Vågar man slänga i ett paket slingor till???

Eller vad gör man??

SNÄLLA HJÄLP MIG!!!

1 kommentar:

  1. Mitt råd till nästa gång gå till en frisör om du ska bleka håret, färga är lätt å göra hemma men bleka/slingor blir lätt fel och sliter hårt på håret!!!
    Kram Latte johanna

    SvaraRadera