MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 15 april 2011

Date!

I kväll ska jag på date!

Med min make.

Vi skulle egentligen varit iväg på annat men det blev inställt pga sjukdom så vi hade ju fixat barnvakt till det, så jag frågade maken om vi inte skulle passa på att gå ut och äta när vi ändå har barnvakt.

Egentligen ska vi nog inte lägga pengar på det just nu men det känns ändå som om det är precis vad vi behöver.
Komma bort bara han och jag några timmar.

Vi får väl se var det bär hän, men bara jag slipper laga maten och diska så är jag nöjd.
Sen att jag kan äta i lugn och ro utan trötta barn som skriker ska bli helt underbart.

I morgon bär det av mot Falkenberg och svärfar med fru.
De har fyllt år båda två så det ska firas i morgon.

Annars hopps vi på fint väder i helgen så man kanske kan vara ute en stund.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar