MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 11 april 2011

Äter ALLT!

Detta lilla barn jag har.
Hon äter verkligen allt!!!!

Kattmat är fortfarande favoriten, men kattsand går också hem.
Särskilt den med "kemisk" sand så att urinen försvinner, de kristallerna verkar vara en riktig hitt.

I går skulle vi gå ut i det underbara vårvädret, jag tänkte jag kunde rensa lite rabatter eller lite och lite jag har bara två, men tänkte klippa ner lite buskar och så.

Så hela familjen gick ut och direkt började den lille äta, singel, löv, pinnar allt hon kom åt.

Så det blev inte så mycket gjort för jag fick passa henne hela tiden så hon inte satte något i halsen.

Hon blir ju helt vansinnig när hon inte får äta det också.

Man kan ju tro att hon inte får någon mat eller så är det så att hon inte gillar min mat utan det är godare med singel och löv!

I dag är den stora jätte förkyld och det är nästan 15 grader ute redan men vi får nog snällt stanna inne för jag kan inte passa de båda själv.
Får väl gå ut sen när maken kommer hem.

Hoppas den stora piggar på sig för i morgon är det påskfest på dagis och det vill hon nog inte missa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar