MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 27 april 2011

3 ÅR!

I dag ska vi iväg på tre års kontroll med den stora.
Herre gud, tre år hur gick det till liksom.

Det var ju bara för ett par månader sen som jag gick med henne i bärselen och försökte trösta henne när hon hade kolik.
Alltid mellan 21-02 varje natt.

Tänk om man vetat då vad man vet i dag att tiden rusar förbi, men när man står där mitt uppe i det så känns det som om tiden står stilla.

Vi får väl se hur det går i dag ska bli spännande att se vad hon väger i alla fall, undrar om hon passerat 11kg.
Få nog uppdatera på detta sen.

PS: Hade en konstig dröm i natt, jag var på fest hos en person jag inte känner. Det är en blogg jag läser BeingNiddan, jag kände inte en kotte, men där var jag.
Mycket konstigt, mitt i natten när festen var slut så försökte jag ta mig hem, men jag han vakna innan jag fick reda på om jag lyckades komma hem.
Haha! Så konstigt man kan drömma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar