MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 9 maj 2011

Underbart väder!

Helgen har bjudit på ett underbart väder!
Som jag bara fick njuta av i går!

I fredags var jag hos en gammal vän som hjälpte mig med håret så nu är det blont inte kiss gult!
Tusen tack Maria för hjälpen!

Lördagen spenderade jag på Öringe montessori förskola och skola, i källaren.
Jag målade och målade och målade!!
9 timmar senare var jag äntligen klar!

Men det blev bra!

Jag hoppas alla blir nöjda. Annars kan de göra om det själv.

Det finns bilder men de kan jag inte visa förrän efter nästa lördag för fram tills dess är det lite hemligt!

Jag var där kl 08!

Vid 14 kom ordförande i föreningen Anette och pysslade med lite annat som också skulle fixas, tur hon kom för hon monterade ner låset på ytterdörren så vi kunde få in lite värme utifrån för där var fruktansvärt kallt!

Tur jag hade jacka med mig annars hade jag nog inte klarat så många timmar.

Maken kom på em med lite mat till mig!
Tur det annars hade det inte gått.
Han är snäll han.
Han och barnen kom så de fick också göra en insatts!

Han berättar då att den lilla har gått!!
Va?
Jo ett steg visste jag att hon gick men hon hade tydligen bara rest sig upp och gått tre fyra steg!!!

Åh!
Jag missade även när den stora började gå för då jobbade jag och nu missar jag detta med!
Typiskt!

I går fick jag äntligen vara ute!
Skulle varit på baby sim med den lilla men hon ville inte sova så det blev inget, hon somnade 10 minuter innan vi skulle köra och då var jag inte så sugen på att väcka henne!

Men jag roade mig med att måla lite i går också.
Vi har en stor sten på gräsmattan som vi hittade på uppfarten när vi gjorde den, jag har inte riktigt vetat vad vi skulle göra med den förutom att dottern hoppar från den.
Men i går blev det så här!

Hoppas på mer fint väder i veckan det börjar ju lovande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar