MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 14 maj 2011

Personal fest!!

I går vad det tid!!
Personalfest!!!

TJOHO och klackarna i taket!!!
Småbarns mamman klädde sig fin och ner med fötterna i högklackade skor!!!

JA ni läste rätt det blev högklackat, det är ju inte så ofta man är ute så jag tänkte slå till.

Vi har ALLTID jätte roliga personalfester måste jag säga så jag var laddad till tänderna.

Det var fantastiskt kul!!!
Ännu trevligare är det ju när folk säger att man är jätte fin och hur smal man har blivit, då kan ju inte kvällen bli bättre.

Festkommitén hade gjort ett kanon jobb måste jag säga. Tack så mycket för det!!

Jag och mina ömma fötter (Ja, skorna åkte faktiskt av mot slutet) var hemma strax efter ett i natt. (Tack Helena för skjutsen hem).
Då tycker jag det är underbart att den lilla hönan har bestämt sig för att 5 är en lagom tid att vakna på just i dag!!!

5?! 5!!! Det är lite tidigt när man inte kom i säng förrän runt halv två!!!
Jaja jag får väl sova en annan gång.

Nu tänker ni nog att Maken då, han kan väl ta barnen.
Jo det skulle han ju kunna men tidigt på fredagsmorgonen så kom han på att han hade glömt att berätta en liten liten detalj.

Jo föresten jag ska ju jobba i morgon.
VA???
Och det säger du nu!!

Jaja det var bara att bita ihop och se glad ut.

https://www.facebook.com/video/video.php?v=10150190484046988

Om ni kopierar in länken så kommer det förhoppningsvis en liten film från festen i går.
Om hur en vanlig dag på min arbetsplats (avd 42) är.

Nä nu ska det fixas lite för snart bär det iväg på nästa grej, i dag är det konfirmation som gäller, kan bli spännande med två små barn.

Ha en trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar