MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 9 augusti 2012

BOMBEN!

Här kommer den då!
BOMBEN!!
Vi ska ha barn igen!

Hoppas att allt går bättre denna gången.
Än så länge verkar det lovande.

Är i v18.

Var på ultraljud i går och lilla bebben mådde fint där inne.

Jag har fått se den två gånger tidigare i V6 och v12.
Men man vet ju ändå inte.

Har varit väldigt orolig hela graviditeten och det är kanske inte så konstigt efter vad som hänt.

Jag har inte känt den så mycket heller men det fick jag förklaringen till i går och det var för att jag hade en tjock moderkaka i framvägg.
Men på sidorna känner jag den och där låg inte moderkakan för så det kunde stämma.

Bebben är beräknad att komma i början av nästa år.
Hoppas den håller sig till efter nyår bara.

Skriver mer ang detta vid senare tillfälle men ni får en bild att titta på så länge.

3 kommentarer:

  1. Ohhh GRATTIS!! Började gråta när jag läste den glada nyheten. Håller tummarna att allt går vägen denna gång.

    SvaraRadera
  2. JA vilken lycka GRATTIS till er båda. Hade en liten anning men vågade inte skriva om det.
    Håller alla tummar så klart. Hoppas att du mår så toppen man kan göra,.
    Ses snart på jobbet ett lite tag det måste ju snart vara dax att gå på föräldra ledigt.
    KRAM
    Christina

    SvaraRadera