MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 18 augusti 2012

Min nya kärlek!

Här är den.
Min nya kärlek!

I tisdags blev det en tur till Falkenberg och där köpte vi denna fina vagn.
Hon som sålde den hade nästan aldrig använt den.
Hon var en sån som köpte vagnar hela tiden.
Hon hade haft typ 8 st och äldsta sonen var 5 år.

I alla fall den blev den vår och jag är mycket nöjd.

Än används den ju mest av lilla dottern fast den stora har provåkt och tyckte det var jätte kul.

Den kommer bli perfekt när babyn kommer.

Nu ska bara de andra två säljas.
De står ju inte i vägen, men används de inte, behövs de inte.

Jag har sytt en ny skötväska till den.
Ni ser den på sidan av vagnen.
Den andra går inte att ha för den hänger ju i huvudet på den som sitter där bak.

Jag ska sy en till att ha på andra sidan men än får jag klara mig med en.

Nu behöver vi inte mer inför babyns ankomst.
Vi får väl se om jag kan låta bli.
En snutte och en filt får det kanske bli förstås.

Ja, vi får väl se hur mycket det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar