MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 14 augusti 2012

Snart har 8 veckor gått!

Ja, tiden den går fort och snart har 8 veckor gått!
Semestern närmar sig sitt slut och det är dax att gå tillbaka till jobb på heltid.

Är inne på sista veckan och denna veckan ska det njutas och mysas.

Vi börjar morgonen med att mysa i min säng alla tre, eller ja, jag och den lilla börjar.
Sen kommer den stora för hon har som vanligt gått upp i ottan och är redan upp och tittar på TV.
Men hon kommer efter en stund och är hungrig så då blir det först lite morgon mys och sen upp och göra frukost.

Men på måndag är det tillbaka till verkligheten, morgon myset är slut och det är upp i ottan som gäller.
Tur man jobbar kväll ibland så man kan få mysa vissa dagar mitt i veckan.

Men jag ska inte klaga har inte tänkt jobba så länge, ska gå hem i runt den 16 november, då är det dax för havandeskaps ledigt.
Så jag ska bara jobba typ 2,5 månader till.
Hoppas bara jag orkar jobba 100%, vi får väl se hur det går.

I kväll ska vi iväg och titta på vagn.
Jag vill ha en ny syskonvagn som är smidigare än den vi har.
Jag vet det är tidigt att köpa men hittar man ett bra erbjudande måste man passa på.
Denna vagn går även att använda som enkelvagn så det är inga problem.

Sen får vi se om vi får sålt de andra två.
Hoppas det inte drar ut allt för mycket på tiden, vi har ju inte så mycket plats att lagra saker på.
Men det löser sig säkert.

Ni får bilder på vagnen om det blir affär.

1 kommentar:

  1. Hoppas det gick bra med din vagn.
    Ska bli kul att träffa dig.
    kram på dig.

    SvaraRadera