MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 27 augusti 2012

Potträning!

I dag har vi haft potträning!
Den lilla är väldigt intresserad av att kissa på pottan.

Så det gäller ju att uppmuntra henne och att öva.

Visst kommer det hända olyckor men vad gör det, det går att tvätta.

Så vi kör.

Köpte dessa söta trosor till henne i dag.
Fem par fick hon och hon invigde ett par i dag.
Stolt var hon när hon gick omkring i sina söta trosor.

Mattan rullades ihop och ett skydd lades i soffan sen var det ok.

Hon kissade en gång på pottan sen råkade hon kissa i trosorna.

Det var rätt sen kväll så jag tyckte hon kunde ta på sig blöjan eftersom hon skulle lägga sig, men hon ville ha ny trosor.

Långt om länge tog hon på sig blöjan.

Vi får fortsätta öva i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar