MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 19 augusti 2012

Njuter av det sista!

Ja, det gäller att njuta av den sista ledigheten och det måste jag säga att jag gör.
I fredags begav jag och barnen oss till Veingebadet.
Jag har aldrig varit där men det var fint.
Påminde lite om badet vi har där jag kommer ifrån, fast i mindre skala.

Det gick hur bra som helst att vara där med båda själv, men de fick bara bada i baby basängen eftersom jag inte kunde passa två barn på två olika ställen. Och den stora kan inte simma fast hon vill tro det själv.

På kvällen var vi hembjudna på grillat hos några goda vänner. Det är aldrig fel att slippa laga middag.
Vi åkte hem vid 21,30 då var barnen super trötta och jag lika så.

I går hade vi hemma mys och pysslade lite här hemma.

I dag blev det badet igen och denna gången var hela familjen med så då fick de bada i den djupare bassängen med.
Det är bara det att har de väl hoppat i sen vill de ALDRIG  gå upp igen, fast de skakar som asplöv och är helt blå om läpparna så ska de ej upp.
Fick muta med fika för att få upp dem.

Nu blir det grillat och sen mys för hela slanten för i morgon är det dax att bege sig till jobbet igen.
Jaja, det blir nog bra bara man kommer in i det igen.
Tur man börjar med en 6 dagars vecka så man riktigt får känna på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar